lördag 20 september 2008

Henriks första natt på soffan..

Ja.. Inatt har Henrik sovit på soffan. Som ni säkert tror så var det för att han inte fick sova i sängen men det var nog inte så frivilligt.. Han tycker att jag lägger mig för tidigt (vadå jag går ju upp 5 varje dag klart jag är trött när det blir helg :) ) och han skulle se en film men somnar framför tvn. När jag vaknar till vid 5 och upptäcker att han inte är i sängen blir jag förtvivlad och springer upp ur sängen.. Och ser honom ingenstans. Så helt plötsligt upptäcker jag honom snosande i soffan och känner mig lite sårad av att han inte ville sova med mig tills jag inser att det var ett ärligt felsomnande från hans sida ;) Han kommer till sängen och vi somnar men när jag vaknar sedan på morgonen så är han på väg upp igen.. Jag som längtat hela veckan efter en morgon att få vakna tillsammans eftersom han är en sån dönick jämt när jag går upp annars ;) Men nejdå.. Han skulle brygga kaffe.. :( Ropade och ropade men ingen kom.. Till slut kom han men då var ja ju så pigg så då gick jag också upp ;)

För er som antecknar för intresseklubben var detta inlägg alltså tillägnat er ;)

2 kommentarer:

rebecka. sa...

Tack tack tack! Intresseklubben (som jag är med i!!);) antecknar så att pennan glöder!

=)

Tha Duvez sa...

tycker det är lite dåligt med uppdateringar här