tisdag 24 juni 2008

Usch vilken tung dag

Idag har jag haft en mardrömsdag. Eller allt började inatt när jag bara drömde om slagsmål, våld och mord. Usch för att vara förföljd!

Sen imorse hade jag fått ett mail som gjorde mig lite lessen och sen bar det bara iväg. Har gråtit typ hela dagen och äntligen lyckats hämta mig. Men ibland är det skönt att bara få ut allt. Ska bli så skönt att träffa Henrik ikväll.. behöver verkligen honom. Om en vecka får vi lägenheten och det blir så skönt!! Vårt eget lilla bo! Och i helgen tar vi dykcert förhoppningsvis. Så snart är vi licencerade dykare! Yihaa!

Annars... Jag väntar på att bli uppsagd idag. Det är 30 av 90 anställda som ska få lämna och jag tror mig veta att jag är en av dem. Så jag bara väntar och väntar och väntar på besked som aldrig kommer... :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman...va äre som hänt?!
Många som är på väg att bli uppsagd brukar inte va så glad över det på samma sätt som du ;P
Men...ja förstår dig helt! Skönt att slippa pendla! ;P kramen