lördag 23 februari 2008

Bilkrash !!!


Ja.. de var de!

Mia och jag var upp till Fagernäs (där fester kommer vara) för att kolla in genom fönstren och se om vi verkligen får plats med alla vi bjudit :)

För er som inte vet vart Fagernär ligger så får man åka lite småvägar för att komma fram. Så här års var det väldigt isigt och det hade nog varit bättre att åkt skridskor dit :)

Hursomhelst ser jag att jag åkt förbi den väg som vi skulle in på, så jag stannar och börjar backa. Helt plötsligt smäller det till! Det visar sej att jag backat in i ett träd! Den måste ha legat i den ökända 'döda vinkeln' eller nåt för jag såg inget träd alls :) En ganska fet skada på bilen som säkert kostar 30.000kr att laga (tur att den är försäkrad men det blir kanske 4000kr i självrisk...) det känns väldigt bra nu i bröllopstider!

Så vi tänkte financiera det genom att dra ner på antalet som får äta på festen. Vi kommer alltså lotta ut mat till 50 personer. Till er som blir utan kan jag inte säga annat än sorry but shit happens :)

Nädå.. skämt åsido vi kommer ha en fantastiskt vigsel/bröllopsfest med mottot eat til you drop!

Until next time...

Inga kommentarer: