fredag 29 februari 2008

Bröllopsbudgeten spricker redan ;)

Så... Nu har vi räknat ut totalkostanden på ett ungefär för bröllopsresan och där sprack våran budget :P Med endast 7000 haha... Men men.. Så kan det vara.. De får lösa sig på nåt sätt.. Den komma nog spricka fler gånger har jag en misstanke om.. Även planeringen av bordsdekorationer börjar stiga i höjden.. Jaja ja vet att jag är tidigt ute men jag är sån.. Kontrollfreak och planeringsmänniska i fingerspetsarna.. Men men.. Måste jobba lite nu... Men hur kul är det då? Solen skiner, snön skimmrar - jag vill UT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag och Erik var likadana! Skulle planera allt i minsta detalj jätte långt i förväg. Men så är det ju en one time experience som ligger framför. Då får man vara lite kontrollfreak!! =)
Vi kommer upp över påsk...hoppas att vi kan ses då!!
Kram Elinor*