söndag 17 februari 2008

RINGEN! :)


Så... Nu antar jag att förlovningen är riktigt offentlig också när inbjudningarna är skickade.. De flesta vet nog redan men vi försökte få folk att hålla tyst så att folk blir chockade när de får inbjudningar utan att ens veta om förlovningen.. Busigt va ;) Så här ser iaf min underbara ring ut!!! Min fantastiske, blivande man valde den helt själv och den passade så grymt bra! Vill inte vara utan ringen en endaste minut längre :) Han hade gjort så fint och skrivet en sån fin frierisång!! Gråter bara jag tänker på det, av lycka alltså! :) Har ni tur får ni höra den nån gång...

Hur som helst.. De sista inbjudningarna går iväg ikväll hoppas jag.. Har pysslat med det sen jag vaknade.. Men nu är rummet i desperat behov av lite städ.. Får se om det blir av.. Inte direkt min favvo ;P Speciellt när jag har så ont i ryggen att jag helst inte rör mig...

Idag är det middag hos svärföräldrarna som gäller.. Mat hit och mat dit och mat överallt.. Jag känner mig som en gödd kalv.. Finns ju en klänning någonstans som jag vill komma i till sommaren :P

Hörs och ses!

1 kommentar:

T D sa...

Jag skrev ett jättelångt inlägg nyss, men lyckades få det att försvinna :(

Vill bara tacka för den fina inbjudan och säga att vi är sååå glada för er skull! Jag kommer att vara en av de flitigaste besökarna här tror jag ;) Det är ju så kul med bröllop!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Kram från oss!