lördag 23 februari 2008

Planering på plats..

Ja.. Hur ska man tillbringa en solig lördag... Jag börjar med att gå upp klockan sju.. Jag vet, Eco-Logs tidet är farliga för mig... Jag kan inte sova längre än så nu för tiden!! Sen så tittar man på Seinfeld (Har lovat Henrik att ta mig igenom alla nio säsonger, har på en vecka brännt 1,5 säsong :P)... Sen en joggingtur följt av mera Seinfeld.. Vilken fru jag kommer bli ;) Eller nja.. Hur som helst så tog vi en sväng med bilden, eller ja det som återstår (men det visste vi ju inte då skulle hända)... ;) Kyrkan här intill blir nog bra. Vi funderar dock på utomhusvigsel och hittade ett ställe som skulle funka intill kyrkan. Men man måste ju ha backup om det är dåligt väder, och det är ganska mycket stökigare att vara utomhus + att ingen vi vet har haft det som kan hjälpa oss med det prakiska som blir mycket mera omständigt än att vara i kyrkan.. Men vi får se och fundera lite.. Vi har ju tid på att planera :)

Fagernäs kommer förhoppningsvis rymma alla... Vi är mycket långsiktiga av oss och bjuder mer folk än som egentligen går in :P Närå.. Men det ska nog funka. Det måsta funka! Vi vill ha ALLA våra inbjudna med oss på vår stora dag och vi VILL vara på Fagernäs..

Lite komiskt, trots att det kommer bli som det blir med bröllopskassan nu efter kraschen (min stora oroa) så gör inte Henrik sluta skratta för bilen... Mindre lustigt tyckte jag men men... :) Det är hans bil än så länge :D

Nu sitter och lyssnar igenom svenska låtar för vigseln, förlag mottages med glädje!!! :) Liksom förslag på resmål för bröllopsresan.. Vi hade bestämt oss men nu verkar det som vi kanske ändrar oss igen... Det blir en hel del dyrare än vi tänkt oss men man gifter sig ju bara en gång!! :)

Nej nu ska vi umgås lite och inte bara blogga :P

Inga kommentarer: