söndag 27 april 2008

Henriks kläder :)

Ja.. Igår var vi då till Gävle och provde kläder. Gick över all förväntan (fick tom Henrik att åka TÅG dit- kors i taket.. Haha). Aja.. Henrik kommer att ha på sig mycket fina kläder kan jag avslöja. Trodde vi var lite orginella tills jag kom hem och såg att två av våra bästa vänner hade haft just SÅNA kläder i DE färgerna på sina bröllop.. Men aja. Vi fick vad vi ville iaf ;)

Har sprättat den första slöjan jag gjorde, tyckte inte maskinsömmen blev bra så nu ska det snart sys om endast för hand... Hoppas det blir bättre. Även sytt en detalj till klänningen då jag hittade exakt rätt färg igår i Gävle. JIPPIE! :) Har varit väldigt velig om klänningen varit "rätt" vilket inte blev bättre när en av mina närmaste sa "Valde du inte din drömklänning???? Varje gång du kommer titta på bilderna från bröllopet kommer du att ångra dig ju!!" Hon är själv gift men var inte nöjd med sitt hår. Hennes kommentar satte massa griller i huvudet på mig och jag har verkligen haft ångest sista dagarna. Men idag, när jag provade med min "tillsynad" så kände jag bara att - den här klänningen vill jag verkligen gifta mig i. :) Så det var ju jätteskönt!

Annars så ska jag till veckan fixa blommor och tårta tänkte jag. Börjar rekrytera kökspersonal m.m. Så det är lite smått och gått hela tiden.. Har tagit ledigt på fredag då jag känner att jag behöver lite VILA. Varit en hel del på slutet och psyikist påfrestande så det blir skönt att komma ner lite i varv. Har ju ingen semester förrän Augusti och bröllopet är så jag behöver nog några dagar nu. Påsken gav ju ingen vila då det var fullrulle mer än vanligt..

Aja.. Nu behöver fialotta sova :)

Ps.. Varför har ni slutat kommentera?! ;)

Inga kommentarer: