torsdag 1 maj 2008

100 dagar kvar...




Ja... 100 dagar.. Det är ju inte så värst länge det! åh vad vi längtar! Ska bli SÅ skönt när det bara är några dagar kvar.. kommer vara helt hispig och nervös för allt men då känns det ju iaf som på riktigt :) Nu känns det fortfarande mest långt bort :(

Hindersprövningen skickades in i veckan, precis som påskriften på lägenheten... Imorgon ska vi prova tårta och jag ska fixa brudbuketten.. Enligt traditionen skulle ju egentligen Henrik gjort det men han tycker blommor är en onödig utgift så jag tar nog hand om det så jag vet att jag får en brudbukett ;) Sen är jag väldigt petig på hur jag vill ha den hihi..

Idag har jag gjort ett riktigt fynd! Köpt en ny brudklänning! Eller ja,,, Ny var den inte för den var lite sliten och trasig i fållarna men den ska vi ha till trashingen! Kostade 105 + inrikesfrakt! SJUKT va bra! :) Vi hade budgeterat till 400 och det här är ju halva priset! Jippie! :D

Så... Nu ska jag till Lottefors :)

Sköt om er! :)

4 kommentarer:

Elinor sa...

Är grymt nyfiken på den så kallade "trashingen". HUR ska ni göra? Hemlis kan jag tänka mig, men elinor är såå nyfiken!! ;p

Anonym sa...

Hehe.. Hur vet jag inte men det kommer nog bli blött iaf ;) Ingen eld :D

Anonym sa...

Hm...asså e ja helt bakom flötet eller äre bara så att de bara är "såna" som ska gifta sig som vet va termer som "trashing" betyder å innebär?!?! ;P

Anonym sa...

Haha japp det är det ;) När man tar bilder som FÖRSTÖR klänningen betyder det ;)