fredag 9 maj 2008

3 månader..

Igår hade vi varit förlovade i 3 månader (vilket vi så klart glömde bort) men idag, är det bara 3 månader kvar.. Nu går vi alltså mot två månader... Ah.. Det börjar brännas nu! Så skönt! Men samtidigt är jag sjukt trött nu så jag ska försöka ligga lågt med bröllopet nu några veckor. Imorse vaknade jag 04,45 för att gå till jobbet..05,05 gick jag till bussen. Vill vill vill verkligen jobba i Bollnäs snart!
Var på keramikkurser igår för att hämta ut mina "alster" måste säga att allt var en flopp! Ett stort fat jag gjort var flammigt i färgen, ett fat jag försökt trycka ett möster i syndes inte (färgen var dessutom hysterisk). Ett uppläggningsfat jag gjort till mig själv där jag skrivit små söta ord runt kanten - vissa bokstäver syntes inte :( Så fortsatte det. Det som skulle bli svart-vitt blev lila osv.. Inte alls kul ju :(

Vi har för övrigt börjar lite smått med dykteorin nu så vi börjar längta ut i vattnet :) I helgen kommer Debbie hem så jag tänkte vara i stugan och försöka komma ner i varv. Henrik kommer hit till Söderhamn idag han behöver desperat nya byxor :) Några av er kanske läste artikeln om Susanne och Tord i ljusnan - de är hemma nu och iaf Susanne och Jessica kommer på bröllopet även om det stog i ljusnan att de åker i juni :P

Trashingklänningen har för övrigt kommit. Vilket skämt :P Haha.. SYS om :D

Inga kommentarer: