fredag 25 juli 2008

15 dagar :)

Ja nu är det minsann dags för en uppdatering.. Har hållt mig i skinnet hela veckan.. 15 dagar kvar nu och panik börjar släppa till förmån för glädjen!

I måndags skulle jag och Therese köpa smink men när jag kom till Åhlens så regnade det som allra värst så taket hade gett vika och vattnet från ett rör som skulle leda bort vattnet från åhlenstaket forsade istället in i butik! Komisk scen men vi fick inte vara kvar!

Istället kom denna underbara människa med mig hem och hon tar han om hela servettvikningen! Så underbart skönt att vara befriad från det! :) Och jag som inte riktigt visste hur jag ville ha det fick lite hjälp av mamma och therese och nu är jag SÅÅÅ nöjd! :)

I tisdags kom Elinor förbi. Vi behövde båda två en tjejkväll tror jag och det var också JÄTTEMYSIGT! Vi pratade MASSOR och såg en film som var alldeles söt :-) Dessutom sydde jag klart slöjan så saker bockas av allt eftersom! Hur jag fäste kammen blev bättre än jag vågat hoppas på!

I onsdags träffade jag Henrik och vi fixade ärenden på stan och så. Skönt att bocka av allt mer.. Sedan pysslade jag lite med min sugerpaste och han fixade lite fler chokladbitar ;)

Igår var jag och småfixade en hemlis till Henrik och sen solade jag! Behöver sol till min vita kropp.. Ser ut som jag är ett lik! Uscha.. Hemma igen fixade med lite med sugerpaste och äntligen är det nu fredag! Ikväll ska vi med "mattanterna" till lokalen och ska mäta och trixa lite.. Bordsplaceringen är nu klar så det är bara att hoppas att borden ryms ;)

Är så glad att jag kan släppa lite av pressen nu och njuta! I helgen vill jag uteslutande sola och bada och nåde den som stör min plan på det! :) Behöver SOMMAR SOL BAD och HENRIK just nu :-) Hmm. Låter lite som jag är upplagd för honeymoon haha...

Inga kommentarer: