tisdag 5 augusti 2008

4 dagar kvar! :)

Ja hörrni.. Nu går tiden fort... Har ÄNTLIGEN min efterlängtade semester även om jag inte direkt vilar.. Igår var det full rulle både Marre och Elinor var här. Kunde dra en film och koppla av lite då iaf! :) Sedan så har vi börjat packa in oss lite smått i lägenheten nu, iaf i köket.. Inga möbler än så länge.. Så det blir förhoppningsvis lite mer saker som ska dit innan veckan är slut.. Men riktigt bobart blir det inte än på ett tag, inte mina saker iaf. Henrik ska ta ut allt sitt så länge.. Stackarn jobbar ju fortfarande och lät riktigt stressad igår.. :(

Idag ska jag prova ny underkjol så slipper jag förhoppningsvis lägga upp klänningen. Kan inte ha högre klackar än jag redan har så hoppas Kostymladan har något att erbjuda! Sedan så.. Tja.. Har bakat lite, fixat det sista med bordsplacering, namnlappar och diverse småplock... Känns som listan blir allt mindre och nu är det mest maten som är kvar.. SÅÅÅ skönt även om det är lite med skräck att göra maten (mest sötsakerna ;) ) till sitt eget bröllop.. Men hoppas kunna få mycket klart idag och ta det lite lugnt imorrn innan allt kör igång på tordag. Nu börjar även alla syskon ramla in. Igår kom både Debbie, ET och Marcus. Samuel och Sara kommer idag.. Så man hoppas ju att man hinner umgås lite också! :)

Nej nu kan jag inte sitta länge som ni förstår är det mycket att göra.. Men ok.. Alla frågar "Hur känns det?". Det känns SÅÅÅ bra.. Känner mig lugnare nu när det inte är så mycket pyssel kvar att göra och tror att allt faller på plats! Är så lycklig att få gifta mig om några dagar med min gosboll Henrik :) Är inte direkt ´sönderstressad mer fokuserad och lite rastlös kanske men det känns så stort det här - ändå är det det absolut enklaste beslut jag någonsin tagit! :) Och det känns SÅÅÅÅ rätt! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Njuuuuuut!
Kram Katta

Anonym sa...

hahaha! gosboll?!??!

Anonym sa...

Hallååååå, inget nytt,är det fullt upp så här 1 dag kvar!!!!!